مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-20سياسي

جریان سازی انقلاب در آموزش و پرورش اردستان ضعیف است


یکی از موضوعاتی که امروز در آموزش و پرورش شهرستان ضعیف است بحث جریان سازی انقلابی اسلامی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان اردستان گفت: یکی از موضوعاتی که امروز در آموزش و پرورش شهرستان ضعیف است بحث جریان سازی انقلابی اسلامی است.

سید محمدهادی احمدی طباء امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان در شهر زواره اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروز در آموزش و پرورش شهرستان ضعیف است بحث جریان سازی انقلابی اسلامی است.

دانش آموز ما شناخت بسیاری کمی از انقلاب اسلامی دارد زیرا نتوانستم مدت زمانی که محصل در اختیار آموزش و پرورش و مدرسه بوده از آن استفاده ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای گردانندگان اکثر فتنه ها که در جامعه اتفاق می افتد از افراد کم سن و سال استفاده می کند، زیرا ما در بخش جریان سازی انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی کار نکردیم، افزود: باید بصیرت افزایی، آگاهی به مسائل سیاسی و معارف اسلامی و تربیتی، سرلوحه آموزش و پرورش شهرستان شود.

فرماندار اردستان بر لزوم تقویت رسانه در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: آگاه سازی و تقویت سواد رسانه ای دانش آموزان و اولیاء آنها در شهرستان علیرغم اینه مهم ترین مولفه در کاهش آسیب های اجتماعی است می توانند آگاهی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی انقلاب در آموزش و پرورش اردستان ضعیف است

جریان سازی انقلاب در آموزش و پرورش اردستان ضعیف است