مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 18:052024-06-20اقتصادي

ایجاد ورودی های جدید در شرق و غرب عینالی تبریز برای حل مشکل ترافیک


مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از ایجاد ورودی های جدید در شرق و غرب عینالی برای حل مشکل ترافیک، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از ایجاد ورودی های جدید در شرق و غرب عینالی برای حل مشکل ترافیک، خبر داد.

بابک داورپناه امروز پنجشنبه، 31 خردادماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان عون بن علی، متولی و مدیریت 8000 هکتار اراضی که در ضلع شمالی تبریز واقع شده است را بر عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بودجه ی سال جاری برای این سازمان 200 میلیارد تومان پیش بینی و مصوب شده که از این مقدار 155 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و مبلغ ناچیزی برای هزینه های جاری این سازمان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 800 هکتار فضای سبز در این سازمان ایجاد شده است، بیان کرد: طبق برنامه هایی که شهرداری تبریز برای افزایش سرانه ی شهر تبریز در نظر گرفته 50 هکتار نیز برای این سازمان مقرر شده که یک سری از اقدامات اولیه آن صورت گرفته است.

داورپناه با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت های تاسیساتی و آب اولین دغدغه ی مقوله ی سرانه ی فضای سبز است، تاکید کرد: از سال گذشته یک سری قراردادهایی در راستای خط انتقال آب، ایستگاه پمپاژ، مخازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ورودی های جدید در شرق و غرب عینالی تبریز برای حل مشکل ترافیک

ایجاد ورودی های جدید در شرق و غرب عینالی تبریز برای حل مشکل ترافیک