مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 15:052024-06-01پزشكي

بالغ بر 12 میلیون نفر در سراسر کشور از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند


مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: این اقدام مهم با تلاش مستمر تمامی دست اندرکاران و سیاست گذاران عرصه بهداشت و سلامت کشور در دولت سیزدهم عملیاتی شد و بالغ بر 12 میلیون نفر در سراسر کشور از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: این اقدام مهم با تلاش مستمر تمامی دست اندرکاران و سیاست گذاران عرصه بهداشت و سلامت کشور در دولت سیزدهم عملیاتی شد و بالغ بر 12 میلیون نفر در سراسر کشور از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند.

در همین راستا از تیرماه سال 1401 و با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و طبق مصوبه هیات وزیران و برابر آیین نامه اجرایی بند الف ماده 70 قانون برنامه هفتم توسعه کشور، میزان پرداختی دهک های درآمدی یک تا پنج کاملا رایگان شده و بیمه شدگان مذکور می توانند با مراجعه به مراکز درمانی از خدمات بیمه سلامت برخوردار شوند.

محمد وجدانی در گفت وگو با ایسنا به تشریح مهمترین اقدامات و عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در دولت سیزدهم در یک سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های کشور در حوزه سلامت که همواره مورد نظر دولت های ادوار گذشته بود اما به آن جامه عمل پوشانده نشد، پوشش همگانی بیمه سلامت آحاد مختلف کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 12 میلیون نفر در سراسر کشور از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند

بالغ بر 12 میلیون نفر در سراسر کشور از پوشش بیمه سلامت برخوردار شدند