مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 15:302024-06-10اجتماعي

پلتفرم های آموزشی باعث کمرنگ شدن فاصله طبقاتی در آموزش می شود


عالی نژاد با اشاره به اینکه مدرسه منبع اصلی آموزش دانش آموزان به حساب می آید، گفت: نظام آموزش و پرورش ما نظامی متمرکز است و در واقع همان کتاب های درسی منبع اصلی تحصیل برای دانش آموزان در سراسر کشور به حساب می آید.

- عالی نژاد با اشاره به اینکه مدرسه منبع اصلی آموزش دانش آموزان به حساب می آید، گفت: نظام آموزش و پرورش ما نظامی متمرکز است و در واقع همان کتاب های درسی منبع اصلی تحصیل برای دانش آموزان در سراسر کشور به حساب می آید.

یکی از مؤلفین کتاب مقطع دبستان معتقد است اگر آموزش و پرورش از محتوای جذاب و باکیفیت پلتفرم های آنلاین آموزشی استفاده کند، اتفاقات بسیار مثبتی در جهت رشد آموزش در کشور رخ می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صبا، هانیه عالی نژاد از مؤلفین کتاب علوم پایه سوم دبستان با اشاره به کیفیت کتاب های درسی ایرانی و میزان تمتع آنها از استانداردهای روز جهانی گفت: برای تألیف کتاب های درسی جمعی از کارشناسان که در حوزه کاری خودشان متخصص و خبره هستند، ابتدا پایش گسترده ای در منابع بین المللی انجام می دهند و سپس کتاب ها را متناسب با نیازهای کشورمان تألیف می کنند.

باتوجه به پروسه ای که برای ویرایش کتاب های درسی طی می شود، در عمده موارد می توانیم بگوییم که کتاب های درسی با استفاده از تکنیک های به روز آموزش از تألیف خوبی برخوردارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم های آموزشی باعث کمرنگ شدن فاصله طبقاتی در آموزش می شود

پلتفرم های آموزشی باعث کمرنگ شدن فاصله طبقاتی در آموزش می شود