مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 20:152024-06-03سياسي

وزیر کشور: از 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی شد


وحیدی وزیر کشور به ارائه گزارشی از 5 روز نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: در این 5 روز 80 نفر از مجموع مراجعین موفق به ثبت نام شدند و ثبت نام نیز از مراجعه کنندگانی صورت می گرفت که دارای واجد شرایط اولیه چهارگانه سن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور با اعلام پایان زمان نامنویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در مجموع طی 5 روز 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نامنویسی کردند.

احمد وحیدی عصر دوشنبه - 14 خرداد 1403 - پس از پایان مهلت 5 روزه نامه نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور به بیانات آموز رهبری انقلاب اسلامی درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: بیانات امروز مقام معظم راهگشای همه ما و همه داوطلبان عزیز مه برای حضور در این صحنه بزرگ خود را آماده کردند راهگشا است.

وی با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: در این ایام همه چهره جدیدی از ثبت نام را شاهد بودند که حاصل تلاش همه دست اندرکاران انتخابات اعم از مجریان و ناظران است.

به لطف خدا این مرحله از کار با خوبی و انضباط و با نظم خیلی ارزشمندی انجام شد و داوطلبان در ستاد انتخابات فرصت پیدا کردند تا به شکل مختصر اهداف و برنامه های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: از 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی شد

وزیر کشور: از 80 داوطلب برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی شد