مطالب مرتبط:
طرح دوفوریتی برای نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی در تهران
طرح دوفوریتی برای نامگذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی در تهران
4 گزینه برای نام گذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی
تصویب فوریت نام گذاری معبری به نام شهید ابراهیم رییسی
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در دانشگاه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 10:502024-05-21سياسي

تصویب یک فوریت نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آرا (21) رأی یک فوریت نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آرا (21) رأی یک فوریت نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست وسی وهشتمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت نام گذاری معبری به نام شهید آیت الله رییسی را در دستور کار داشتند که در همین راستا نرجس سلیمانی در پیشنهادی اظهار کرد: درخواستی که مطرح می کنم به عنوان عضو شورا و فرزند شهید سلیمانی است و درخواست می کنم که اتوبان شهید سلیمانی به اسم آیت الله شهید رییسی نام گذاری شود.

در ادامه جلسه چمران ریاست شورای شهر گفت: از پیشنهاد شما قدردانی می کنم اما این عملی نیست شهدا جایگاه خود را دارند و البته ارزش و جایگاه شهدا به بزرگی و طول خیابانی که به نام آنها نام گذاری می شود، نیست.

آنها جایگاه و ارزش بسیار بالایی دارند به گونه ای که تصور می کنم اولین کسی که به استقبال شهید رییسی رفته است، شهید رجایی رفته است.

نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آرا یک فوریت طرح نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی را به تصویب رساندند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - آیت الله رییسی - شورای اسلامی شهر - نام گذاری - آیت الله - شورای اسلامی - اعضای شورای
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی

تصویب یک فوریت نام گذاری معبری در تهران به نام شهید آیت الله رییسی