مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 11:302024-05-28سياسي

شروع عضوگیری پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خدمات رسانی به مردم می تواند در عرصه های مرتبط با موضوعات محرومیت زدایی، - مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پویش خادم ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و گروه های جهادی می توانند به نیابت از رییس جمهور شهید در محلات و روستا ها خدمات رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خدمات رسانی به مردم می تواند در عرصه های مرتبط با موضوعات محرومیت زدایی، خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی، تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی و سایر حوزه ها باشد.

وی افزود: گروه های جهادی می توانند فعالیت های جهادی را در عرصه های ذکر شده و در قالب پویش خادم ایران با نام و به یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: این پویش از روز بعد سانحه بالگرد (30 اردیبهشت امسال) و شهادت رییس جمهور و همراهان آغاز شد و تا چهلم شهدای خدمت مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

وی ضمن دعوت از تمامی گروه های جهادی استان برای پیوستن به این پویش و ارایه خدمت به مردم و محرومان گفت: همیشه فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عضوگیری پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی

شروع عضوگیری پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی