مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 17:352024-05-27حوادث

رفع تصرف بیش از 7 هزار متر اراضی ملی در بندرانزلی


فرمانده انتظامی بندرانزلی از رفع تصرف بیش از 7000 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 11 میلیارد و 300 میلیون ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی بندرانزلی از رفع تصرف بیش از 7000 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 11 میلیارد و 300 میلیون ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب زاده امروز، هفتم خردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان این عرصه به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای محدوده منطقه آزاد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده با کارشناس اداره منابع طبیعی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در بازدید از این زمین مشخص شد، متهم 7550 مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله پایه های چوبی و سیم خاردار محصور کرده است، گفت: در این خصوص متهم 50 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 7 هزار متر اراضی ملی در بندرانزلی

رفع تصرف بیش از 7 هزار متر اراضی ملی در بندرانزلی