مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 15:002024-06-09حوادث

وقوع نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان/مطالبه شهروندان از پلیس+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اراذل و اوباش با اقدامات خشونت آمیز و تهدیدآمیز خود، نه تنها احساس امنیت را از شهروندان سلب می کنند، - وقوع نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان/مطالبه شهروندان از پلیس+فیلم شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان در شهرک قدس در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اراذل و اوباش با اقدامات خشونت آمیز و تهدیدآمیز خود، نه تنها احساس امنیت را از شهروندان سلب می کنند، بلکه زمینه های ارتکاب به جرایم دیگر را نیز فراهم می آورند.

آن ها با ایجاد جو ترس و وحشت، خصوصاً در مناطق مسکونی و تفریحی، به کاهش کیفیت زندگی مردم منجر شده و حس اعتماد عمومی را خدشه دار می کنند.

این وضعیت نه تنها برای شهروندان، بلکه برای جامعه به عنوان یک کل، خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد.

  شهروندان تهرانی، با کمال احترام و تقدیر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی پلیس محترم که همواره در حفظ امنیت و آرامش جامعه کوشیده است، درخواست خود را جهت بررسی و برخورد قاطع با اراذل و اوباش مزاحم مطرح می نمایند.

به نظر می رسد حضور این افراد ناهنجار در سطح شهر و رفتار های ناپسند و غیرقانونی آنان، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان/مطالبه شهروندان از پلیس+فیلم

وقوع نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان/مطالبه شهروندان از پلیس+فیلم