مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 23:352024-05-29بين الملل

جنایت هولناک رفح با سلاح های مخوف آمریکا رخ داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه آمریکایی سی ان ان روز چهارشنبه فاش کرد که رژیم اشغالگر اسراییل از بمب های GBU-39 ساخت شرکت آمریکایی بویینگ برای بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی رفح استفاده کرده است که نشان دهنده همدستی آشکار آمریکا در جنایت .

- علی رغم تایید گزارش کارشناسان مواد منفجره از ردوپای تسلیحات آمریکایی درقتل عام فجیع آوارگان رفح و کتمان دولتمردان آمریکا، سی ان ان از وجود مهمات شرکت بویینگ آمریکا در این جنایت پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه آمریکایی سی ان ان روز چهارشنبه فاش کرد که رژیم اشغالگر اسراییل از بمب های GBU-39 ساخت شرکت آمریکایی بویینگ برای بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی رفح استفاده کرده است که نشان دهنده همدستی آشکار آمریکا در جنایت اسراییل ضد آوارگان بی پناه فلسطینی در رفح است.

پایگاه خبری المعلومه روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که تجزیه و تحلیل ویدئوهایی منتشرشده درشبکه های اجتماعی درباره ماهیت بمب های پرتاب شده در اردوگاه آوارگان در رفح توسط کارشناسان مواد منفجره حقیقت دست داشتن دولت آمریکا در جنایت کمپ آوارگان در رفح را آشکار کرد.

این گزارش می افزاید: چهار کارشناس مواد منفجره از جمله کارشناسان انگلیسی در بررسی فیلم های منتشرشده از ابعاد انفجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت هولناک رفح با سلاح های مخوف آمریکا رخ داد

جنایت هولناک رفح با سلاح های مخوف آمریکا رخ داد