مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 17:052024-05-29اجتماعي

افتتاح دومین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان تهران در رباط کریم


دومین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان تهران با عنوان «هدهد سفید» و همچنین کتابخانه «حافظ» در شهر رباط کریم به بهره برداری رسیدند.

- ایسنا/تهران دومین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان تهران با عنوان هدهد سفید و همچنین کتابخانه حافظ در شهر رباط کریم به بهره برداری رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با بیان اینکه کتابخانه هدهد سفید بر محور کودکان و نوجوانان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: این کتابخانه با داشتن کارگاه خلاقیت و کلاس های فرهنگی و هنری، جهت استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و با داشتن 5 هزار نسخه کتاب، دومین کتابخانه هدهد سفید در استان تهران است که پس از شهر تهران در شهر رباط کریم به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه حافظ در محله وحیدیه رباط کریم نیز به بهره برداری رسیده است، گفت: این کتابخانه با داشتن سالن مطالعه و 7 هزار نسخه کتاب در همه حوزه های سنی آماده ارائه خدمات است.

شهردار رباط کریم در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص این دو کتابخانه اظهار کرد: این دو باب کتابخانه در حالی به بهره برداری رسیدند که در سه سال گذشته به نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان تهران در رباط کریم

افتتاح دومین کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان استان تهران در رباط کریم