مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 23:052024-06-05ورزشي

استقلال: لیگ بدون VAR؟ نه ممنون! آبی ها در آستانه تحریم لیگ برتر!


باشگاه استقلال در واکنش به احتمال عدم استفاده از VAR در لیگ برتر فصل آینده، اعلام کرد که در صورت عدم وجود کمک داور ویدئویی، در مسابقات لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

- استقلال: لیگ بدون VAR؟ نه ممنون! آبی ها در آستانه تحریم لیگ برتر! باشگاه استقلال در واکنش به احتمال عدم استفاده از VAR در لیگ برتر فصل آینده، اعلام کرد که در صورت عدم وجود کمک داور ویدئویی، در مسابقات لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

آبی ها معتقدند که اشتباهات داوری در فصل گذشته به ضرر آنها بوده و VAR راه حلی برای این مشکل است.

از ساختمان سعادت آباد محل وقوع باشگاه استقلال خبر می رسد چنانچه فصل آینده بازی های لیگ برتر با حضور کمک داور ویدئویی برگزار نشود آبی پوشان از حضور در این مسابقات انصراف می دهند و تنها در بازی های لیگ نخبگان شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرورزشی، ماه هاست که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال می گوید فصل آینده بازی های لیگ برتر با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می شود اما علی تارقلی زاده مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مدعی شده است به دلیل بدقولی شرکت تجهیز و توسعه ترخیص تجهیزات مربوط به کمک داور ویدئویی دچار مشکل شده است و اگر این مشکل رفع نشود، فصل آینده هم بازی های لیگ برتر بدون حضور کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال: لیگ بدون VAR؟ نه ممنون! آبی ها در آستانه تحریم لیگ برتر!

استقلال: لیگ بدون VAR؟ نه ممنون! آبی ها در آستانه تحریم لیگ برتر!