مطالب مرتبط:
خط و نشان مالک شریعتی و تاجگردون در صحن علنی /2 نماینده یکدیگر را با دست هُل دادند اما... /نماینده حامی زاکانی به سراغ قالیباف رفت /حاشیه های صحن مجلس
جدل نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون | مالک شریعتی منتخب تهران نامه اعتراض جمعی از منتخبان را منتشر کرد +ویدئو
فوری/اعتبارنامه تاجگردون تایید شد /مالک شریعتی به در بسته خورد
ادعای عجیب شریعتی نماینده تهران علیه تاجگردون نماینده گچساران: به سلیمی گفت تکه تکه ات می کنم! + فیلم
شریعتی: در بررسی اعتبارنامه تاجگردون حتما خلاف قانون عمل شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 11:552024-05-30سياسي

تاجگردون تایید شد، شریعتی عقب نشینی نکرد


جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی پیرامون تصویب اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در سایه حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس برگزار شد.

- جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی پیرامون تصویب اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در سایه حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جلسه علنی مجلس دوازدهم از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) با دستور کار بررسی گزارش شعب 15گانه پیرامون اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آغاز به کار کرد.

ناگفته نماند که جلسه امروز نمایندگان مجلس دوازدهم از ساعت 8 صبح آغاز شده بود و نمایندگان در جلسه ای غیر علنی در خصوص نحوه عضویت در کمیسیون های تخصصی و همچنین حواشی ایجاد شده پیرامون انتخابات هیات رییسه مجلس به بحث پرداخته بودند.

با آغاز جلسه علنی مجلس بررسی گزارش شعب 15گانه پیرامون اعتبارنامه منتخبان در دستور کار قرار گرفت و سخنگوی شعب یک به یک پشت تریبون مجلس حاضر شدند تا گزارش شعب خود را به صحن ارائه کنند.

در همین حین برای لحظاتی جلسه علنی مجلس متشنج شد و به یکباره تعدادی از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه و کنار میز نمایندگانی از معاونت قوانین تجمع کرده و صدای داد و فریاد به گوش رسید.


برچسب ها: انتخابات هیات رییسه مجلس - انتخابات هیات رییسه - هیات رییسه مجلس - مجلس - جلسه علنی - مجلس شورای اسلامی - غلامرضا تاجگردون
آخرین اخبار سرویس:

تاجگردون تایید شد، شریعتی عقب نشینی نکرد

تاجگردون تایید شد، شریعتی عقب نشینی نکرد