مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 11:302024-06-03بين الملل

اروپایی ها به دنبال پیشبرد ادعاهای تکراری علیه ایران در آژانس


یک خبرگزاری غربی خبر داده سه کشور اروپایی عضو برجام قصد دارد در نشست شورای حکام آژانس بین المللی، ایران را بابت آنچه «عدم همکاری با دیدبان هسته ای سازمان ملل» خوانده اند، - یک خبرگزاری غربی خبر داده سه کشور اروپایی عضو برجام قصد دارد در نشست شورای حکام آژانس بین المللی، ایران را بابت آنچه عدم همکاری با دیدبان هسته ای سازمان ملل خوانده اند، محکوم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه می گویند انگلیس، فرانسه و آلمان به رغم مخالفت واشنگتن سعی دارند در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران را با تکیه بر ادعاهای خود مبنی بر عدم همکاری دیده بان هسته ای سازمان ملل محکوم کنند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش داده است که ایران اورانیوم را تا سطح 60 درصد غنی سازی می کند که بنابر ادعای غرب و آمریکا توجیه غیرنظامی معتبری ندارد.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است هیچ قصدی برای استفاده نظامی از برنامه هسته ای خود ندارد.

یک دیپلمات که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد که گسترش سریع برنامه هسته ای ایران توجیه غیرنظامی معتبری ندارد.

دیپلمات ها به خبرگزاری فرانسه گفتند که ارائه درخواستی علیه ایران در نشست وین به دلیل فوریت در واکنش به وخامت اوضاع انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها به دنبال پیشبرد ادعاهای تکراری علیه ایران در آژانس

اروپایی ها به دنبال پیشبرد ادعاهای تکراری علیه ایران در آژانس