مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 23:302024-06-19بين الملل

تشریح سفر چند ساعته به قطر از زبان باقری


سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در جریان دیدار با مقامات قطر در ارتباط با اوضاع منطقه به ویژه مسائل مرتبط با نسل کشی صهیونیست ها در غزه و تلاش هایی که برای توقف این جنایت ها باید انجام شود رایزنی و گفتگو کردیم.

- سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در جریان دیدار با مقامات قطر در ارتباط با اوضاع منطقه به ویژه مسائل مرتبط با نسل کشی صهیونیست ها در غزه و تلاش هایی که برای توقف این جنایت ها باید انجام شود رایزنی و گفتگو کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که عصر روز چهارشنبه به منظور سفری چند ساعته راهی قطر شده و با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور عربی و اسلامی دیدا و رایزنی کرده بود در پاسخ به سوالی در ارتباط با نتایج این سفر با تاکید بر اینکه این سفر در راستای پیشبرد سیاست همسایگی ایران انجام شده و رییس جمهور و وزیر خارجه شهید همواره بر این موضوع بسیار تاکید داشتند و نقش آفرینی موثری در این عرصه ایفا کردند ،گفت: در جریان سفر به دوحه ملاقات تفصیلی با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر داشتیم.

باقری با بیان اینکه ما مناسبت های همه جانبه ای در حوزه های مختلف با قطر داریم، اظهار کرد: در رایزنی های امروز ، در ارتباط با بحث های دوجانبه در حوزه های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سفر چند ساعته به قطر از زبان باقری

تشریح سفر چند ساعته به قطر از زبان باقری