مطالب مرتبط:
اصولی: آیت الله رییسی ایران قوی را مترادف ورزش قوی می دانستند
ایران: اهداف امنیت هسته ای بدون تحقق کامل همکاری های بین المللی محقق نمی شود
شهید آیت الله رییسی ایران قوی در پرتو تعلیم و تربیت طراحی کرد
شهید آیت الله رییسی ایران قوی در پرتو تعلیم و تربیت طراحی کرد
سامانه ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir | راهنمای ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir + نحوه ثبت نام و مشاهده سوابق ضمن خدمت فرهنگیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 22:152024-05-21سياسي

دانشگاه فرهنگیان بستر تحقق ایران قوی است


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دکتر رییسی ماموریت های 12 گانه ای برای آموزش و پرورش ترسیم کرد، افزود: اجرای هدفمند این ماموریت ها می تواند موجب تحول آموزش و پرورش شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دکتر رییسی ماموریت های 12 گانه ای برای آموزش و پرورش ترسیم کرد، افزود: اجرای هدفمند این ماموریت ها می تواند موجب تحول آموزش و پرورش شود.

عبدالله حبیبی در یادواره 450 شهید معلم و دانشجو معلم استان خوزستان که امشب (اول خردادماه) در یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد، گفت: آیت الله رییسی یک الگو برای مدیریت جهادی است و همه مدیران و مسئولان در کار جهادی، شهید رییسی را باید الگو قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با عنوان اینکه شهادت ارزشی والا است که جز باتقواترین و مخلص ترین انسان ها کسی به آن نمی رسد، افزود: همه مردم از فقدان آیت الله رییسی و همراهانش متاثر و اندوهگین هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دو اولویت شهید آیت الله دکتر رییسی بود و همواره این دو موضوع را با حساسیت ویژه ای دنبال می کرد.

وی با عنوان اینکه دکتر رییسی ماموریت های 12 گانه ای برای آموزش و پرورش ترسیم کرد، افزود: اجرای هدفمند این ماموریت ها می تواند موجب تحول آموزش و پرورش شوند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش و پرورش خوزستان - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش - پرورش - خوزستان - ماموریت
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان بستر تحقق ایران قوی است

دانشگاه فرهنگیان بستر تحقق ایران قوی است