مطالب مرتبط:
مالک فروشگاه موبایل استقلال دستگیر شد
جزییات بازداشت مالک فروشگاه موبایل استقلال در آمل
جزییات کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی اسپانسر سابق باشگاه استقلال؛ نماد اعتماد موبایل استقلال آمل باطل شد
مالک موبایل موسوی آمل بازداشت شد
مالک موبایل موسوی دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 16:502024-06-06حوادث

پایان ماجراجویی کلاهبردار 300 میلیاردی؛ مالک فروشگاه موبایل معروف در چنگ قانون


رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری و بازداشت مالک یک فروشگاه موبایل معروف در آمل به اتهام کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی خبر داد.

- پایان ماجراجویی کلاهبردار 300 میلیاردی؛ مالک فروشگاه موبایل معروف در چنگ قانون رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری و بازداشت مالک یک فروشگاه موبایل معروف در آمل به اتهام کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی خبر داد.

رییس کل دادگستری مازندران در مورد جزییات دستگیری و بازداشت مالک فروشگاه موبایل معروف در آمل، گفت: دستور شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده موبایل در آمل صادر شده و در این بین کلاهبرداری به میزان 300 میلیارد تومان اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس پوریانی صبح امروز در جمع خبرنگاران  در مورد جزییات دستگیری و بازداشت مالک فروشگاه موبایل معروف در آمل، اظهار کرد: دستور شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده موبایل در آمل صادر شده و در این بین کلاهبرداری به میزان 300 میلیارد تومان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به تخلفات اسپانسر سابق باشگاه استقلال، افزود: مکاتبات لازم با بانک مرکزی، سایر مؤوسسات مالی و قرض الحسنه برای بررسی حساب های داخلی و خارجی متهمان انجام شد.

رییس کل دادگستری مازندران درمورد بازداشت مالک فروشگاه موبایل معروف در آمل به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق وصول وجه


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - کلاهبردار - فروشگاه - موبایل - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماجراجویی کلاهبردار 300 میلیاردی؛ مالک فروشگاه موبایل معروف در چنگ قانون

پایان ماجراجویی کلاهبردار 300 میلیاردی؛ مالک فروشگاه موبایل معروف در چنگ قانون