مطالب مرتبط:
فضای کتابخانه ای در آذربایجان غربی در حال گسترش است
وحشت مردم از تگرگ 200 گرمی در آذربایجان غربی+عکس
آذربایجان غربی تا اواسط هفته جاری بارانی است
بارش تگرگ 200 گرمی در خوی آذربایجان غربی (فیلم)
صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 20:152024-05-25سياسي

روند بهسازی و توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی آذربایجان غربی تسریع شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی مشکلات در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی استان، گفت: روند بهسازی و توانمندسازی این سکونتگاه ها تسریع شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی مشکلات در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی استان، گفت: روند بهسازی و توانمندسازی این سکونتگاه ها تسریع شود.

محمدصادق معتمدیان امروز (پنجم خرداد ماه) در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان غربی که با حضور رییس کل دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعال سازی این ستاد در شهرستان های مختلف، افزود: فرمانداران در فعال سازی ستاد بازآفرینی شهری پایدار در شهرستان های استان اهتمام ویژه داشته باشند و جلسات این ستاد را به صورت مستمر برگزار کنند.

وی با اشاره به عقب افتادگی های تاریخی در حوزه احیا و نوسازی بافت های فرسوده در استان، بیان کرد: مصوبات ستاد بازآفرین شهری پایدار می تواند بخشی از عقب افتادگی های حوزه احیا و نوسازی بافت های فرسوده در مناطق مختلف استان را جبران کند.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی در شهرهای مختلف استان تاکید کرد و گفت: با توجه به زندگی بخشی از مردم در این سکونتگاه های غیررسمی و ساخت وسازهای غیراصولی در این مناطق، وقوع ب


برچسب ها: آذربایجان غربی - سکونتگاه های غیررسمی - آذربایجان - استاندار آذربایجان غربی - سکونتگاه - سازی - ستاد بازآفرینی شهری
آخرین اخبار سرویس:

روند بهسازی و توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی آذربایجان غربی تسریع شود

روند بهسازی و توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی آذربایجان غربی تسریع شود