مطالب مرتبط:
جاساز 200 بسته تریاک در معده
جاساز 200 بسته تریاک در معده
جاساز 200 بسته تریاک در معده
جاساز 200 بسته تریاک در معده
جاسازی 200 بسته تریاک در معده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 21:052024-06-18حوادث

جاساز 200 بسته تریاک در معده


پس از اطمینان ماموران از قاچاقچی بودن متهمان هر دو نفر دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی از جمعاً  200 بسته تریاک  به وزن یک کیلو و 500 گرم از معده آن ها خارج شد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 نفر که از طریق جاساز بسته های تریاک در معده خود قصد انتقال آنها به استان را داشتند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از مبادی ورودی به 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و  با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند که این افراد حامل مواد مخدر در معده خود هستند.

وی افزود: پس از اطمینان ماموران از قاچاقچی بودن متهمان هر دو نفر دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی از جمعاً  200 بسته تریاک  به وزن یک کیلو و500 گرم از معده آنها خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه از تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و  گفت : متهمان این مقدار مواد را از مرزهای شرقی کشور تهیه و قصد داشتند با شیوه بلع و جاسازی در معده آنها را به استان منتقل و به فروش برسانند که با اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران در عمل خود ناکام ماندند.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - انتظامی - ماموران - تریاک - معده
آخرین اخبار سرویس:

جاساز 200 بسته تریاک در معده

جاساز 200 بسته تریاک در معده