مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 16:252024-06-09سياسي

پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری


سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه ها و برنامه ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می کنم هر 6 کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه ها استفاده کنند.

- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه ها و برنامه ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می کنم هر 6 کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای نگهبان امروز بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به پایان رساند و ستاد انتخابات کشور هم اسامی نامزد نهایی این انتخابات را اعلام کرد که مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف تایید صلاحیت شدند.

در این راستا، حسین دلیریان- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه ها و برنامه ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می کنم هر 6 کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری

پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری