مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 14:502024-06-05سياسي

مصاحبه محسن رضایی با الجزیره قطر


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مصاحبه ای با پایگاه خبری الجزیره قطر به تبیین وضعیت سیاسی کشور پس از شهادت رییس جمهور و همچنین تحلیل وضعیت منطقه غرب آسیا و چشم انداز ارتباط ایران با کشورهای منطقه پرداخت.

- دکتر محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه آرایش سیاسی ایران پس از انتخابات زود هنگام چگونه خواهد بود، پاسخ داد: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف ها، انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندیدهای مختلف خواهد بود.

  وی ادامه داد: انتخابات اساس جمهوری اسلامی است و حتی رهبری از جانب مجلس خبرنگان منتخب مردم انتخاب می شود و دنیا مردمسالاری دینی و دموکراسی در ایران را پذیرفته و حجم گسترده ابراز تسلیت و حضور مقامات کشورهای مختلف جهان در مراسم شهید رییسی بیانگر همین موضوع و تایید منتخب مردم بودن رییس جمهور ایران است.

  محسن رضایی در پاسخ به سوال مجری درباره سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور اظهار داشت: تحقیقات در مورد این حادثه به دقت در حال انجام است و این اتفاق برای ما بسیار مهم است چراکه دومین شخص کشور پس از رهبری در این اتفاق درگذشته است و ما همه احتمالات را در نظر می گیریم هرچند که نقش عوامل طبیعی تاکنون بیشترین احتمال را داشته است اما اگر شاهد هر نوع سهل انگاری و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه محسن رضایی با الجزیره قطر

مصاحبه محسن رضایی با الجزیره قطر