مطالب مرتبط:
تغییر زمان نشست خبری سرمربیان پیکان تهران و استقلال
وزیر صمت: رکورد تولید سالانه یک میلیون و 500 هزار خودرو در کشور شکسته می شود
آوای ایرنا همدان/مروری بر مهم ترین عناوین خبری دیار الوند در 10 خرداد 1403
فیلم | سرمربی دریا بابل در نشست خبری با اعلام استعفای خود از این تیم خداحافظی کرد
سبقت آمار عضویت کاربران ایرانی در پروکسی ها از کانال های خبری / رتبه سوم جهانی ایران در تعداد کانال ها و اعضای تلگرام + نمودار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 20:102024-05-31ورزشي

رکورد سرمربیان غایب در نشست های خبری شکسته شد!


حاضرنشدن سرمربیان تیم های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه، با غیبت سرمربی تیم فولاد خوزستان و ثبت یک رکورد جدید برای غیبت سرمربیان در مازندران شکسته شد.

- ایسنا/مازندران حاضرنشدن سرمربیان تیم های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه، با غیبت سرمربی تیم فولاد خوزستان و ثبت یک رکورد جدید برای غیبت سرمربیان در مازندران شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته رضا وریجی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان، به نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی که قرار بود عصرجمعه و پیش از مصاحبه خبری سرمربی تیم نساجی مازندران انجام شود، نخواهد آمد.

تاخیر در پروازها و ناهماهنگی در برگزاری نشست های خبری، در سالهای اخیر بدیهی ترین پاسخی بود که از سوی باشگاه هایی که سرمربیان آنها در نشست های خبری شرکت نمی کردند، به جامعه خبری اعلام شد.

این درحالی است که هیچ یک از سرمربیان تیم های میهمان نساجی درلیگ بیست وسوم که به مازندران سفر کرده بودند، درنشست های خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند و از این حیث یک رکورد جالب و البته منفی به ثبت رسیده است.

این رویه ناپسند که به سریالی شدن غیبت سرمربیان تیم های در نشست های خبری در بیشتر شهرستانها نیز سرایت کرده، باعث گلایه خبرنگار


برچسب ها: سرمربی - مازندران - سرمربیان - تیم فولاد خوزستان - نساجی مازندران - فولاد خوزستان - نشست های خبری
آخرین اخبار سرویس:

رکورد سرمربیان غایب در نشست های خبری شکسته شد!

رکورد سرمربیان غایب در نشست های خبری شکسته شد!