مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:302024-05-26سياسي

تجربیات مدیریتی شهید جمهور در حافظه کشور ثبت شود


باید سعی شود چارچوب ریل گذاری شده توسط آیت الله رییسی که مبتنی بر گماشتن افراد دغدغه مند، دلسوز، جوان و انقلابی در رأس امور بوده حفظ شود.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: باید سعی شود چارچوب ریل گذاری شده توسط آیت الله رییسی که مبتنی بر گماشتن افراد دغدغه مند، دلسوز، جوان و انقلابی در رأس امور بوده حفظ شود.

جلال رضایی نور رییس دانشگاه صنعتی قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیئت همراهشان در پی سانحه بالگرد رییس جمهور در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: آیت الله رییسی در بُعد مدیریتی فردی پرتلاش، پاک دست و در عین حال دغدغه مند بودند.

وی ادامه داد: حجم کار و تلاش مضاعف آیت الله رییسی در دوره سه ساله سکان داری قوه مجریه کشور، گویای این است که وقت زیادی را صرف خدمتگزاری به مردم کردند و مدیری در صحنه بودند، باید گفت شهید جمهور استانداردهای مدیریتی را جابه جا کردند.

رضایی نور با بیان اینکه آیت الله رییسی از تیم خلاق جوان و انقلابی در پست های اجرایی و مدیریتی استفاده کردند، اظهار کرد: قطعاً این حجم از کار، دغدغه مندی و پشتکار مدیران اجرایی و معاونان برگرفته از خط مشی مدیریتی و اخلاقی آیت الله رییسی بوده است که به تبع آثار آن را در عملکرد مدیران کل می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات مدیریتی شهید جمهور در حافظه کشور ثبت شود

تجربیات مدیریتی شهید جمهور در حافظه کشور ثبت شود