مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 08:252024-05-27سياسي

یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان روش و راه امام راحل است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سیستان و بلوچستان گفت: امام خمینی(ره) بدون تردید یکی از الگوهای برجسته تربیت اسلامی بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سیستان و بلوچستان گفت: امام خمینی(ره) بدون تردید یکی از الگوهای برجسته تربیت اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین بامری در گفت وگو با ایسنا افزود: مکتب و منش امام راحل همواره باید الگو همه باشد تا عزت و صلابت این نظام مقدس با مردمداری مدیران دستگاه های اجرایی تدوام یابد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارتحال بنیانگذار و معمار انقلاب برای همه ملت، غم بزرگی بود اما خداوند نعمت بزرگی را به ما داد که آن جانشین امام راحل بود که رهبر معظم انقلاب کشتیبان حرکت انقلابی مردم شد.

بامری افزود: یکی از مصادیق جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند بیان روش و راه امام راحل است زیرا اکنون اگر واقعیت امام به درستی تبیین نشود راه و روش این شخصیت بزرگوار از سوی جریان های داخل و خارج تحریف می شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، حقیقت اسلام را به متن حکومت و جامعه وارد ساخت و اسلام ناب محمدی را با صلابت در دنیا منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان روش و راه امام راحل است

یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان روش و راه امام راحل است