مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 18:452024-06-10حوادث

کشف بیش از 600 سرقت منزل طی 3 روز در کشور/ بازداشت 437 سارق و مالخر


رییس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری 437 سارق و مالخر و کشف 641 فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور خبر داد.

- رییس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری 437 سارق و مالخر و کشف 641 فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدرضا افراز در این باره گفت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز از مهم ترین اولویت های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت منزل است که می طلبد همه مردم در این راستا با پلیس همکاری کنند.

وی با اشاره به ابلاغ طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور افزود: در جریان اجرای این طرح سه روزه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و طی عملیات های جداگانه 39 مالخر و همچنین 398 سارق را دستگیر کردند.

رییس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در اجرای این طرح 641 فقره سرقت کشف شد، گفت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان باید سپرده گذاری و صندوق امانات بانک ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 600 سرقت منزل طی 3 روز در کشور/ بازداشت 437 سارق و مالخر

کشف بیش از 600 سرقت منزل طی 3 روز در کشور/ بازداشت 437 سارق و مالخر