مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 09:502024-05-27اقتصادي

4 برند خودروی برقی مناسب تاکسی برای شماره گذاری به پلیس راهور اعلام شد


مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از معرفی خودروهای برقی مناسب تاکسیرانی برای شماره گذاری به پلیس راهور خبر داد و نوع خودروهای تصویب شده را اعلام کرد.

- مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از معرفی خودروهای برقی مناسب تاکسیرانی برای شماره گذاری به پلیس راهور خبر داد و نوع خودروهای تصویب شده را اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نوسازی تاکسی های فرسوده در کشور گفت: در نوسازی تاکسی مشکل و چالش وجود دارد؛ چرا که با یک انباشت فرسودگی در بخش تاکسیرانی مواجه هستیم و در حال حاضر 200 هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده است.

وی افزود: بر همین اساس لازم است یک عزم فرا دستگاهی شکل بگیرد و در حقیقت نیاز داریم که دستگاه های مختلف در این زمینه کمک کنند، بطوریکه خودروساز ناوگان مورد نیاز تاکسیرانی را تأمین کند.

یک چالش جدی در حوزه نوسازی همین میزان خودروی اختصاص یافته برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی توسط خودروساز است که این عدد کافی نیست.

ضامنی ادامه داد: نکته دیگر اینکه شاید تاکسی تنها مد حمل و نقلی باشد که کمک یارانه ای از مجموعه های دولتی دریافت نمی کند؛ لذا لازم است در چارچوب ماده 8 قانون هوای پاک دولت نسبت به تخصیص تسهیلات ارزان قیمت در این بخش اهتمام داشته باشد تا نهایتاً شاهد نوسازی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برند خودروی برقی مناسب تاکسی برای شماره گذاری به پلیس راهور اعلام شد

4 برند خودروی برقی مناسب تاکسی برای شماره گذاری به پلیس راهور اعلام شد