مطالب مرتبط:
حضور علی باقری در محل وزارت خارجه عراق
هنر رسالت عظیمی در زمینه آگاهی بخشی در جامعه دارد/ فولاد مبارکه می تواند باعث افتخارآفرینی هر ایرانی باشد/ امروز تلاش در عرصه تولید هم همان دفاع مقدس است
باقری کنی با وزیر امور خارجه عراق دیدار کرد
دیدار علی باقری با وزیر خارجه عراق
رایزنی باقری با وزیر خارجه عراق در بغداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 09:002024-06-14سياسي

باقری: وزارت خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست


در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت وگو کرد.

- در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که ححاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

باقری گفت وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفت وگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفت وگو نسبت به وضعیت حجاج ایرانی و انجام پیش بینی های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه ومدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

باقری در این گفت وگو از زحمات و تلاش های کلیه نهادهای ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذی ربط عربستان تشکر نمود.


برچسب ها: وزارت امور خارجه - حجاج ایرانی - ایرانی - عبدالفتاح نواب - حجت الاسلام والمسلمین - امور خارجه - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

باقری: وزارت خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست

باقری: وزارت خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست