مطالب مرتبط:
خط دو مترو به پایانه جدید شرق می رسد/ سرانجام تراموا در تهران
تراموا به تهران می رسد؟
خط دو مترو به پایانه جدید شرق می رسد/ سرانجام تراموا در تهران
راه اندازی تراموا در تهران؟+ جزییات
تراموا به تهران می رسد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 12:452024-06-04اجتماعي

تراموا به تهران می رسد؟


در شورایعالی ترافیک ایجاد دو خط تراموا برای مسیر میدان آزادی -پایانه فعلی یا جدید شرق تصویب شده که البته اتصال به پایانه جدید شرق در حال بررسی است.

- همچنین ایجاد تراموا در مسیر جنت آباد به لویزان مطرح است که این مسیر در اولویت دوم قرار دارد و سازمان حمل ونقل ترافیک در حال بررسی نهایی است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در مورد توسعه مترو به پایانه جدید شرق توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای توسعه خط دو مترو به پایانه جدید شرق دو سناریو طراحی شده است.

  مسعود درستی در مورد توسعه خط دو متروی تهران تا پایانه جدید شرق گفت: شرکت مترو مطالعات مشترکی را با سازمان حمل ونقل ترافیک آغاز کرده که براساس آن اولویت احداث تراموا در برخی مسیر ها بررسی خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه ساخت تراموا در تهران تأییدیه شورایعالی ترافیک کشور ا اخذ کرده و بعد از تکمیل مطالعات برای بررسی به شورای شهر تهران ارسال خواهد شد، افزود: برای توسعه خط دو مترو به پایانه جدید شرق دو سناریو طراحی شده است؛ چرا که فاصله ایستگاه فرهنگسرا در خط دو مترو تا پایانه شرق حدود 5 کیلومتر است و با دو ایستگاه مترو می توان این مسیر را طی کرد؛ اما برخی نیز پیشنهاد ایجاد تراموا را مطرح کردند که مشاور پروژه تا آخر خرداد فرصت خواسته تا نظر نهایی در این خصوص را بدهد.


برچسب ها: پایانه - تراموا - سازمان حمل ونقل - تهران - ترافیک - مدیرعامل شرکت متروی تهران - متروی تهران
آخرین اخبار سرویس:

تراموا به تهران می رسد؟

تراموا به تهران می رسد؟