مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 19:052024-06-03سياسي

وزیر کشور : 80نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد وحیدی وزیر کشور پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: - وزیر کشور تاکید کرد : در این پنج روز 80 نفر از عزیزان از کل مراجعین موفق به ثبت نام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد وحیدی وزیر کشور پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز همه صحبت های رهبر عزیزمان را شنیدیم که چگونه در رابطه با دو موضوع مهم صحبت فرمودند و در موضوع انتخابات راهگشای همه ما است و همه داوطلبان عزیزی که برای حضور در این صحنه بزرگ خودشان را آماده کردند.

وی افزود: از همه دست اندرکاران و از شما اصحاب رسانه تشکر می کنم که در این 5 روز حقیقتاً با حضور گرم انعکاس اخبار گرمی بخش این دوره از انتخابات تا این مرحله بودید.

همچنین از دست اندرکاران ثبت نام که این 5 روز را به خوبی پشت سر گذاشتید و کار در نهایت نظم و انضباط صورت گرفت تشکر می کنم.

وزیر کشور گفت: امیدواریم همچنان در ادامه این روند بسیار روند مبارک همچنان شاهد حضور خردمندانه، اخلاقمدارانه مردم باشیم.

با یک نگاه به وضعیت کنونی و حساسیت های کشور انتظار ملت بزرگ ایران این است که پس از شهادت آیت الله رییسی نشان می دهد الان در فقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور : 80نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند

وزیر کشور : 80نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند