مطالب مرتبط:
طراحی مناظره اول مناسب نبود / کاندیداها بیشتر کلی گویی کردند
تناقض گویی علیرضا زاکانی درباره تحریم ها در مناظره
کنایه رضا رشیدپور به گاف زاکانی در مناظره
پدیده اولین مناظره انتخاباتی کیست؟ /زاکانی برای دعوا آمده بود اما... /قالیباف شیک و در قامت ظاهری یک رییس جمهور /پزشکیان در اوج ماند
اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در اماکن عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 16:202024-06-18سياسي

مناظره اول؛ کلی گویی با چاشنی کسالت


اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که به باور برخی تحلیل گران، نامزدها به جای پاسخ دقیق و جزیی به سوالات، - به کلی گویی بسنده کرده و همین روند، مناظره را کسالت بار کرد که از حوصله مخاطبان خارج بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته اولین مناظره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد؛ مناظره ای با موضوع اقتصادی و حول مباحثی همچون برنامه هفتم توسعه، رشد اقتصادی، مردمی سازی اقتصاد و مهار تورم.

روند برگزاری مناظره در سه بخش با طرح سوالات متعدد کارشناسان انجام شد که هر کاندیدا در نهایت باید در 24 دقیقه به این سوالات پاسخ می داد؛ فرصت کمی که بهانه ای به دست کاندیداها داد تا به درستی و دقیق به سوالات پاسخ ندهند و به کلی گویی بسنده کنند.

انتظار می رفت نقش مجری مناظره هم فراتر از فردی باشد که تنها مسئول گرفتن زمان صحبت های کاندیداهاست و حداقل به آنها برای صحبت در موضوع تذکر می داد کما اینکه برخی کاندیداها در مواردی نه تنها به سوالات پاسخ ندادند که به طرح مباحث دیگری خارج از موضوع مناظره پرداختند گویی اینکه آنها به مناظره تنها به عنوان تریبونی برای بیان دیدگاه های خود نگاه می کنند.


برچسب ها: مناظره - انتخابات ریاست جمهوری - کاندیدا - کاندیداها - انتخابات ریاست - انتخابات - سوالات
آخرین اخبار سرویس:

مناظره اول؛ کلی گویی با چاشنی کسالت

مناظره اول؛ کلی گویی با چاشنی کسالت