مطالب مرتبط:
لزوم تثبیت جایگاه دائمی در صادرات محصولات فرهنگی
نشاء برنج در گیلان پایان یافت
این استان در تولید برنج سفید صدرنشین است
نکاتی جالب درباره نگهداری برنج/ برنج پخته چقدر در یخچال ماندگاری دارد؟
جایگاه عوارضی تهران ـ قم جابه جا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 19:252024-06-19اقتصادي

مازندران در صادرات برنج و فرآورده های آن به جایگاه مطلوبی نرسیده است


استاندار مازندران در پاسخ به این پرسش که مازندران در توسعه صادرات غیرنفتی چه جایگاهی دارد؟ گفت: اگر مازندران را واقعی نگاه کنیم در صادرات برنج و فرآورده های آن هنوز به جایگاه مطلوبی نرسیده است، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران در پاسخ به این پرسش که مازندران در توسعه صادرات غیرنفتی چه جایگاهی دارد؟ گفت: اگر مازندران را واقعی نگاه کنیم در صادرات برنج و فرآورده های آن هنوز به جایگاه مطلوبی نرسیده است، اما در صادرات گوشت و لبنیات، گام های برداشته که نیازمند توجه بیشتر است.

یوسف نوری امروز (30 خرداد ماه) در حاشیه بازدید از پایانه صادراتی تولیدات کشاورزی در شهرستان جویبار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جویبار، شهرستانی است که علاوه بر قطب کشتی کشور، در حوزه کشاورزی نیز منطقه راهبردی است.

پایانه تولیدات کشاورزی روماک با آخرین دانش دنیا در شهرستان جویبار مستقر شده و تکمیل کننده زنجیره تامین و ارزش برای محصولات کشاورزی مازندران است.

وی با تشریح اینکه پایانه صادراتی که در جویبار فعال است، تمام تولیدات ناخالص و درآمدهای صادراتی آن به ثبت می رسد، بیان کرد: یکسری موانع وجود دارد که لازم است با همکاری بانک ها و ارائه تسهیلات برای تکمیل زنجیره توسعه رفع شود.


برچسب ها: مازندران - صادرات - توسعه صادرات غیرنفتی - استاندار مازندران - تولیدات کشاورزی - صادرات غیرنفتی - توسعه صادرات
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در صادرات برنج و فرآورده های آن به جایگاه مطلوبی نرسیده است

مازندران در صادرات برنج و فرآورده های آن به جایگاه مطلوبی نرسیده است