مطالب مرتبط:
پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه در محور زابل ـ زهک
کاهش چشمگیر ترافیک برای پایتخت نشینان/دلاوران به این بزرگراه متصل می شود
بزودی بزرگراه و تقاطع شهیدان رییسی و امیرعبداللهیان در شیراز افتتاح می شود
رشد 100 درصدی فرزندآوری در کارکنان سپاه
پایان زورگیری مسلحانه از امدادخودروها در بزرگراه شهید بابایی+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 10:152024-06-09اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه زابل- زهک


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه در محور زابل- زهک خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه در محور زابل- زهک خبر داد.

مهدی پارسی در گفت وگو با ایسنا افزود: ساخت بزرگراه در این محور با هدف تسریع در رفت و آمد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای و کمک به توسعه منطقه از سال 1401 بطول 21 کیلومتر آغاز شد که تاکنون 16 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه در این مسیر هزینه شده است و همچنان برای تکمیل مابقی مسیر 165 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شتاب کارهای عمرانی در دولت سیزدهم به گونه ای است که اکنون انتظار مردم برای انجام کارهای بزرگ توسط مسوولان افزایش یافته است، تاکید کرد: تخصیص به موقع اعتبارات زمینه ساز بهره برداری از این پروژه مهم راه سازی در استان در سال جاری خواهد بود.

پارسی با اشاره به تقاطع غیر هم سطح عطاء محمد گفت: این تقاطع یکی از نقاط پرتردد در کریدور بزرگراهی جنوب به شمال سیستان و بلوچستان است که با بهره برداری از آن در آ


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - اداره کل راه و شهرسازی - پیشرفت 75 درصدی - راه و شهرسازی - بزرگراه - اداره کل راه
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه زابل- زهک

پیشرفت 75 درصدی ساخت بزرگراه زابل- زهک