مطالب مرتبط:
بهبود وضعیت مهعیشتی مهم ترین خواسته فرهنگیان است
بهزیستی از ظرفیت خیرین برای بهبود وضعیت مددجویان کمک بگیرد
وضعیت بازار سرمایه به سمت بهبود پیش می رود
پاسخ صندوق بازنشستگی به ابهامات بازنشستگان: آیین نامه اجرای همسان سازی حقوق در چه مرحله ای است!؟ / مسئول پاداش پایان خدمت فرهنگیان کیست!؟ / وضعیت معلمان بازنشسته قبل شهریور 1400
ارتش رژیم صهیونیستی بیماران روانی که هنوز بهبود نیافته اند، به غزه می فرستد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 10:152024-06-20سياسي

بهبود وضعیت معیشتی مهم ترین خواسته فرهنگیان است


معلمان و فرهنگیان از رییس جمهور آینده مطالبات متعددی دارند که در صدر آنها بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق و مزایا قرار دارد.

- فعال حوزه دانشجویی گفت: معلمان و فرهنگیان از رییس جمهور آینده مطالبات متعددی دارند که در صدر آنها بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق و مزایا قرار دارد.

فرهنگیان معتقدند که دریافتی های فعلی نه تنها با سختی کارشان مطابقت ندارد بلکه در مقایسه با سایر کارکنان دولتی نیز کمتر است.

نیما رادمنش فعال حوزه دانشجویی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در فاصله زمانی کوتاه، اهمیت زیادی دارد زیرا این دو نهاد، پایه های اساسی ساختار حکومتی کشور هستند.

انتخاب نمایندگان مجلس و رییس جمهور در بازه زمانی نزدیک، این امکان را فراهم می کند که تعامل و هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه افزایش یابد.

این هماهنگی می تواند منجر به تدوین و اجرای سیاست های جامع تر و مؤثرتر شود که به نفع مردم و کشور خواهد بود.

علاوه بر این، برگزاری همزمان این انتخابات، انگیزه و مشارکت بیشتری را در بین مردم ایجاد می کند که به دموکراسی قوی تر منجر می شود.

این فعال حوزه دانشجویی تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان از رییس جمهور آینده مطالبات متعددی دارند که در صدر آنها بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق و مزایا ق


برچسب ها: وضعیت معیشتی - فرهنگیان - رییس جمهور آینده - رییس جمهور - انتخابات مجلس شورای اسلامی - حقوق و مزایا - افزایش حقوق
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت معیشتی مهم ترین خواسته فرهنگیان است

بهبود وضعیت معیشتی مهم ترین خواسته فرهنگیان است