مطالب مرتبط:
گام های بزرگ و امیدبخشی به نظام سلامت سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم برداشته شد
سیستان و بلوچستان در سوگ و ماتم سرباز نظام و خدمت گذار مردم
احیای 10 هزار بنگاه راکد در دولت سیزدهم گام بزرگی در راستای ارتقای بهره وری است
فیلم | مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار رییس جمهور ماندند
15 طرح هادی روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 08:352024-05-21پزشكي

گام های امیدبخش دولت سیزدهم به نظام سلامت سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تلاش و نگاه ویژه دولت سیزدهم، سیستان و بلوچستان شاهد تحولات مهم و ویژه ای در نظام سلامت بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تلاش و نگاه ویژه دولت سیزدهم، سیستان و بلوچستان شاهد تحولات مهم و ویژه ای در نظام سلامت بوده است.

دکتر حبیب غزنوی شامگاه دوشنبه در شورای سلامت استان اظهار کرد: اولین اقدام دولت سیزدهم در نظام سلامت سیستان و بلوچستان، مبارزه با کرونا و توزیع واکسن بود، بطوریکه علاوه بر مردم بومی ساکن استان، تمام اتباع بیگانه نیز واکسینه شدند، در حالیکه تا مدت ها در برخی از کشورهای جهان شاهد مرگ و میر انبوه مردم بر اثر کرونا بودیم.

وی با بین اینکه یکی از اهداف راهبردی نظام سلامت در دولت سیزدهم در زمینه بهبود ارتقاء شاخص های سلامت، توجه به سلامت مادران باردار و نوزادان بوده است، ادامه داد: در این دولت مردمی شاهد کاهش میزان مرگ و میر مادران باردار و کاهش مرگ نوزادن در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به توسعه تجهیزات پزشکی در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی تنها در حوزه این دانشگاه خریداری شده اس


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - دولت سیزدهم - نظام سلامت - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - سلامت - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

گام های امیدبخش دولت سیزدهم به نظام سلامت سیستان و بلوچستان

گام های امیدبخش دولت سیزدهم به نظام سلامت سیستان و بلوچستان