مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 07:452024-05-21سياسي

شوق خدمت و نگاه انقلابی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید بود


ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی های بارز آن سید عزیز و عالم وارسته بود و در نهایت شهادت در راه خدمت پاداش نیّات صادقانه و تلاش های شبانه روزی او برای خدمتگزاری شد.

- در پیام تسلیت خانواده سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی عنوان شد: شوق خدمت و نگاه انقلابی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید بود ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی های بارز آن سید عزیز و عالم وارسته بود و در نهایت شهادت در راه خدمت پاداش نیّات صادقانه و تلاش های شبانه روزی او برای خدمتگزاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در پیامی شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه ا در حین خدمت تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا شهادت در میدان خدمت و مأموریت خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس فقید جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش حسین امیر عبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده معزز و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق خدمت و نگاه انقلابی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید بود

شوق خدمت و نگاه انقلابی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید بود