مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-28سياسي

نام آیت الله رییسی به عنوان الگوی راستین خدمت در تاریخ جاودانه شد


نام شهید آیت الله رییسی به عنوان الگوی راستین خدمت در تاریخ جاودانه شد و از خداوند می خواهیم توفیق ادامه دادن راه ایشان و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عنایت فرماید.

- ایسنا/کرمان فرماندار کرمان گفت: نام شهید آیت الله رییسی به عنوان الگوی راستین خدمت در تاریخ جاودانه شد و از خداوند می خواهیم توفیق ادامه دادن راه ایشان و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عنایت فرماید.

علی بابایی امروز هشتم خردادماه در اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کرمان ضمن گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و همراهانشان اظهار کرد: در شرایط دشوار و غیرقابل پیش بینی که برای کشور پیش آمد(شهادت رییس جمهور و همراهان)، تنها چند روز پس از این حادثه، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کردند.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات شهرستان کرمان نیز به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و قانون اساسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با همراهی اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت و مردم فهیم و انقلابی برگزار خواهد نمود.

فرماندار با اشاره به مشارکت بالای مردم کرمان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین اصل حضور مردم در انتخابات است که قطعاً در این دوره نیز شاهد مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام آیت الله رییسی به عنوان الگوی راستین خدمت در تاریخ جاودانه شد

نام آیت الله رییسی به عنوان الگوی راستین خدمت در تاریخ جاودانه شد