مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 14:002024-05-30بين الملل

بازداشت 20 فلسطینی در کرانه باختری توسط صهیونیست ها


«کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین» و «باشگاه اسیران فلسطین» امروز (پنجشنبه) از بازداشت دست کم 20 شهروند فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین و باشگاه اسیران فلسطین امروز (پنجشنبه) از بازداشت دست کم 20 شهروند فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین و نیز باشگاه اسیران فلسطین در بیانیه ای مشترک اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی طی دیروز (چهارشنبه) و امروز (پنجشنبه) دست کم20 شهروند فلسطینی از جمله 2 زن که یکی از آنها پس از مدتی آزاد شد و یک کودک را از کرانه باختری بازداشت کردند.

براساس گزارش فلسطین الیوم، در این بیانیه مشترک همچنین آمده است نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات بازداشت فلسطینیان در استان های الخلیل، قلقیلیه، بیت لحم، طوباس و شهر قدس را که با اعمال خشونت علیه بازداشت شدگان و خانواده های آنها و همچنین تخریب و ویران کردن منازل آنها همراه است، شدت بخشیده اند.

با بازداشت این تعداد از فلسطینیان شمار بازداشت شدگان از هفتم اکتبر به حدود 8955 تن رسیده است.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه یورش به شهرها و مناطق کرانه باختری را شدت بخشیده است و این یورش ها همراه با عملیات بازداشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 20 فلسطینی در کرانه باختری توسط صهیونیست ها

بازداشت 20 فلسطینی در کرانه باختری توسط صهیونیست ها