مطالب مرتبط:
کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چه تحصیلاتی دارند؟ (فیلم)
هوادار احمدی نژاد خطاب به وی: اون دفعه که انتخابات شرکت کردی مالی نبودی  الان خوشگل تر شدی!
بیانیه تحلیلی جمعی از اندیشمندان، فعالان سیاسی ومدنیِ درباره انتخابات ریاست جمهوری/راهگشایی کنیم؛ پای ایران در میان است!
خبر مهم از انتخابات ریاست جمهوری/این کاندیدها ائتلاف می کنند
تاکید بر اجرای رهنمود های رهبرانقلاب در برگزاری انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 13:302024-06-07سياسي

دشمن به دنبال کمرنگ برگزارشدن انتخابات است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن قصد دارد انتخابات را کمرنگ کند ولی ما باید انتخاباتی پرشکوه و پررنگ برگزار کنیم، شخصیتی همچون شهید آیت الله رییسی را انتخاب کنیم تا بتواند این راه را ادامه دهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن قصد دارد انتخابات را کمرنگ کند ولی ما باید انتخاباتی پرشکوه و پررنگ برگزار کنیم، شخصیتی همچون شهید آیت الله رییسی را انتخاب کنیم تا بتواند این راه را ادامه دهد، گرچه این مسائل نیازمند بصیرت است و باید اختلافات کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 18 خردادماه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت هایی وجود دارد، و هر کسی که می تواند و توانایی لازم را در خود می بیند باید مسئولیت را بپذیرد.

وی با اشاره به ایام انتخابات، افزود: کسی که مسئولیتی را می پذیرد باید توانمند باشد و همه مسائل را بسنجد نه اینکه بدون توجه به مسئولیت ها جامعه را با مشکل مواجه کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در حدیثی از امام جواد(ع) آمده است که آن کسی که بدون اطمینان نسبت به جوانب کار پا در میدان بگذارد باید بداند که عاقبتی جز معصیت برای خود فراهم نکرده است، در حقیقت هر کسی که قرار است در جایگاهی قرارگیرد باید جوانب کار


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - انتخاب - انتخابات - نماینده ولی فقیه - آیت الله رییسی - چهارمحال - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال کمرنگ برگزارشدن انتخابات است

دشمن به دنبال کمرنگ برگزارشدن انتخابات است