مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 13:302024-06-05سياسي

ضرغامی: خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیات وزیران باشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، - وزیر گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: مصوبه در هیات دولت داشته ایم که خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیات وزیران باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: مصوبه در هیأت دولت داشته ایم که خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیأت وزیران باشد.

وی افزود: شش ماه قبل مصوبه ای برای برگزاری نمایشگاه شکوه ایران باستان در موزه ملی پکن داشتیم که این نمایشگاه با استقبال زیادی مواجه شد و چین از ما درخواست کرد که شش ماه دیگر تمدید کنیم تا در نمایشگاه بزرگ شانگ های هم شرکت کنیم.

ضرغامی تاکید کرد: امروز این موضوع در هیأت وزیران تصویب شد و این نمایشگاه از 23 خرداد در شانگ های آغاز می شود و از من هم برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

وزیر گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی با اشاره به بحث های گردشگری که در چین خواهد داشت، ادامه داد: دو هفته اول از در نمایشگاه پکن، آنقدر از غرفه ایران استقبال شد که بلیط ها پیش فروش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیات وزیران باشد

ضرغامی: خروج اشیای تاریخی از کشور باید با تصویب هیات وزیران باشد