مطالب مرتبط:
«ایوان ری» ظرفیت بزرگی که در منطقه 20 خاک می خورد
برندسازی شهرها و روستاهای اصفهان ضروری است
تاکید دکتر عظمایی بر بهره مندی از ظرفیت های نمایشگاه ها با برنامه ریزی دقیق
تاکید عظمایی بر بهره مندی از ظرفیت های نمایشگاه ها با برنامه ریزی دقیق
ظرفیت ایکنا برای ترویج مباحث نماز و مهدویت به کار گرفته می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 16:252024-06-09سياسي

ظرفیت های ویژه هر منطقه را باید برندسازی کرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: برندسازی شهرها و روستاهای استان باید در دستور کار مسئولان مربوط قرار گیرد تا بتوان ظرفیت های ویژه هر منطقه را معرفی کرد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: برندسازی شهرها و روستاهای استان باید در دستور کار مسئولان مربوط قرار گیرد تا بتوان ظرفیت های ویژه هر منطقه را معرفی کرد.

مهران زینلیان، امروز(یکشنبه، 20 خرداد) در مراسم تجلیل از خادمان ستاد سفر استان اصفهان در تالار شهر کاشان، اظهار کرد: برند یک شهر، گل و گلاب و در شهری دیگر، شیرینی سنتی است، این برندها باید تعریف و به مردم شناسانده شود.

وی افزود: لازم است هر هفته برنامه هایی با استفاده از ظرفیت های بومی هر منطقه برای معرفی برند شهرها و روستاها در نقاط مختلف استان برگزار شود، زیرا سبب ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تأکید کرد: معرفی فرهنگ اصیل و آثار معماری برگرفته از هنر اصیل ایرانی و اسلامی برای مردم هویت بخش است، هرچه این آثار بیشتر معرفی شود بسیاری از آفت های جامعه رفع می شود.

زینلیان تصریح کرد: صنعت گردشگری به عنوان شتاب دهنده اقتصاد استان اصفهان است که باید به صورت ویژه مورد توجه اعضای ستاد خدمات سفر قرار گیرد و جذب گ


برچسب ها: استانداری اصفهان - استان - برند - اصفهان - برندسازی - روستاها - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های ویژه هر منطقه را باید برندسازی کرد

ظرفیت های ویژه هر منطقه را باید برندسازی کرد