مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:202024-06-19پزشكي

برای دریافت خدمات گفتار درمانی فقط سراغ متخصصین بروید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام سیدکلاته اظهار داشت: اختلالات گفتار و زبان یکی از شایع ترین اختلالات در هر جامعه ای است و طیف وسیعی از مشکلات را شامل می شوند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به تاخیر گفتار، - رییس انجمن گفتار درمانی ایران، به هموطنان توصیه کرد برای دریافت خدمات گفتار درمانی فقط سراغ متخصصین این رشته بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام سیدکلاته اظهار داشت: اختلالات گفتار و زبان یکی از شایع ترین اختلالات در هر جامعه ای است و طیف وسیعی از مشکلات را شامل می شوند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به تاخیر گفتار، اختلالات تلفظی، لکنت زبان (ناروانی گفتار)، مشکلات بلع و.

، اشاره کرد.

وی افزود: متأسفانه در ایران نیز در سال های اخیر شاهد افزایش آمار اختلالات گفتار و زبان بوده ایم که کاهش ارتباطات کودکان در ایام کرونا، استفاده زیاد از ابزار های دیجیتال و عوامل محیطی از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکلات بوده اند.

سیدکلاته با تاکید بر این موضوع که برای درمان اختلالات گفتاری باید به گفتاردرمانگران دارای شماره نظام پزشکی مراجعه کرد، تصریح کرد: متأسفانه برخی از هموطنان برای درمان اختلالات گفتار و زبان به افراد غیر متخصص مراجعه می کنند که این موضوع می تواند آسیب های جبران ناپذیری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت خدمات گفتار درمانی فقط سراغ متخصصین بروید

برای دریافت خدمات گفتار درمانی فقط سراغ متخصصین بروید