مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 10:502024-06-20سياسي

صحبت از غدیر به زبان کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-علی حامدین، واقعه غدیر خم بنابر باور شیعیان از مهم ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در 18 ذی الحجه سال دهم قمری در مکانی به نام غدیر خم، - یکی از دغدغه های اصلی والدین، آشنا ساختن کودکان خود با رویدادهای دینی مانند واقعه غدیر خم است.

کتاب های کودک قابل توجهی در این مورد به نگارش در آمده اند که با زبانی ساده، مخاطبان کوچک خود را با موضوعات دینی آشنا می سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو-علی حامدین، واقعه غدیر خم بنابر باور شیعیان از مهم ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در 18 ذی الحجه سال دهم قمری در مکانی به نام غدیر خم، حضرت علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد.

سپس، حاضران که بزرگان صحابه نیز در میان شان بودند در آنجا با امام علی (ع) بیعت کردند.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از والدین به وجود آید این است که چگونه می توان کودکان را با رویدادهای مهم دین اسلام، همچون واقعه غدیر، آشنا ساخت؟ یکی از راه های آشنا کردن بچه ها، کتاب های مناسبی است که در این زمینه برای کودکان و به زبان خودشان نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت از غدیر به زبان کودکان

صحبت از غدیر به زبان کودکان