مطالب مرتبط:
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت - حسینیه ثارالله اردبیل
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در اصفهان
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مصلی کرج
برگزاری آیین گرامیداشت شهدای خدمت در ساری
حضور گسترده دوستداران انقلاب در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در لندن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:202024-05-25سياسي

گرامیداشت یاد شهدای خدمت از سوی ایرانیان مقیم کره جنوبی


مراسم گرامیداشت یاد رییس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان و همراهان، با حضور جمعی از ایرانیان مقیم کره جنوبی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت یاد رییس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان و همراهان، با حضور جمعی از ایرانیان مقیم کره جنوبی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت را با حضور شهروندان و برخی از اساتید و دانشجویان ایرانی مقیم کره جنوبی برگزار کرد.

در این مراسم، سعید کوزه چی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی طی سخنانی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان، از شهید رییسی به عنوان شخصیتی مومن و پرتلاش با ویژگی های منحصر به فرد که توجه ویژه ای به حوزه سیاست خارجی داشت، یاد کرد.

گرامیداشت یاد شهدای خدمت از سوی ایرانیان مقیم کره جنوبی سفیر کشورمان همچنین به خصوصیات اخلاقی شهید امیرعبداللهیان اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه شهید ما در کنار اخلاص و گشاده رویی، از جدیت و پشتکاری مثال زدنی در امور دیپلماسی برخوردار بود و بخش عمده ای از دستاوردهای اخیر سیاست خارجی کشورمان به ویژه در حوزه روابط با همسایگان، حاصل اقدامات و رهنمودهای وی در این عر


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - مراسم گرامیداشت - کره جنوبی - وزیر امور خارجه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد شهدای خدمت از سوی ایرانیان مقیم کره جنوبی

گرامیداشت یاد شهدای خدمت از سوی ایرانیان مقیم کره جنوبی