مطالب مرتبط:
پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 7 خرداد 1403
4.6 تن شمش طلا از گمرکات وارد ایران شد
واردات شمش طلا معاف از مالیات است
واردات 4.6 تن شمش طلا طی 2 ماه
تازه ترین پیش بینی قیمت طلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 13:002024-05-27حوادث

کشف طلا و دلارهای مسروقه در نی ریز


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو سارقی که در کرمان اقدام به سرقت منزل کرده بود 312 گرم طلا و تعدادی سکه، شمش و دلار مسروقه کشف شد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو سارقی که در کرمان اقدام به سرقت منزل کرده بود 312 گرم طلا و تعدادی سکه، شمش و دلار مسروقه کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده امروز، 7 خردادماه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران انتظامی شهرستان نی ‎ریز حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری کوییک حامل راننده و همسرش مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین دچار استرس و اظهارات ضد و نقیض داشتند، افزود: ماموران انتظامی به افراد مشکوک و با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از سواری کوییک کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف سرنشین، 312 گرم طلا، 16 عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، 220 دلار و مقداری شمش (طلای آب شده) کشف شد.

ملک زاده تصریح کرد: در بررسی های تخصصی مشخص شد که راننده از سارقان حرفه ای و سابقه دار است که با همدستی 2 نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به 3 فقره سرقت منزل کرده اند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - انتظامی - استان فارس - فرمانده - بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

کشف طلا و دلارهای مسروقه در نی ریز

کشف طلا و دلارهای مسروقه در نی ریز