مطالب مرتبط:
پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم الرضای ملت مسیر مردم داری را پرتلاش پیمود
خادم الرضای ملت مسیر مردم داری را پرتلاش پیمود
اولین واکنش رسول خادم به شهادت ابراهیم رییسی / کشتی گیر معروف همه را متعجب کرد! + عکس
پیام تسلیت وزیر نفت برای شهادت خادم ملت
واکنش متفاوت رسول خادم به شهادت ابراهیم رییسی+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 01:202024-05-20سياسي

خادم زائرین فراموشت نخواهیم کرد


سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده است شهادت سید ابراهیم رییسی را تسلیت گفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده است شهادت سید ابراهیم رییسی را تسلیت گفته است.

متن یادداشت به شرح زیر است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ شهادت رییس جمهور ولایی و مردمی حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معزز ایشان به ویژه آیت الله علم الهدی و عموم مردم ایران علی الخصوص اهالی خراسان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رییسی بیش از آنچه که در مسند ریاست جمهوری برای جامعه ایران با تاثیرات همه جانبه مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به عنوان بخشی از حافظه ملی ماندگار است، در ذهن خراسانیان با تولیت آستان قدس رضوی، به نمادی از شرافت، کرامت، خدمت و خدمتگزاری و رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان مبدل شده است.

ایشان با تاسیس معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس رضوی پایبندی خود به محرومان و وارثان اصلی انقلاب را بیش از پیش نشان داد و مشهد را به زائرشهر کشور تبدیل و فرصتی مهیا


برچسب ها: صنایع دستی خراسان رضوی - ابراهیم رییسی - گردشگری و صنایع دستی - سید ابراهیم رییسی - خراسان رضوی - خراسان - آیت الله سیدابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

خادم زائرین فراموشت نخواهیم کرد

خادم زائرین فراموشت نخواهیم کرد