مطالب مرتبط:
ربودن دختر 20 ساله با تهدید وینچستر
ربودن دختر 20 ساله با تهدید وینچستر در فارس
همخوانی جالب علیرضا عصار با یک دختر جوان
ربودن مرد جوان برای 50 میلیارد تومان در این شهر
ربودن مرد جوان برای 50 میلیارد تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 13:222024-05-31حوادث

ربودن دختر جوان با تهدید وینچستر در اطراف شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از بازداشت فردی 30 ساله که دختری جوان را ربوده و در یکی از بخش های اطراف شیراز حبس کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانباک، سردار رهام بخش حبیبی امروز، 11 خردادماه بیان کرد: 7 فروردین ماه سال جاری فردی با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان های شهر شیراز یک سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت و متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار  قرار داده و سریعا تحقیقات خود را  در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: سارق متواری که هیچ سر نخی از خود به جا نگذاشته بود، 24 اردیبهشت ماه در یکی از محله های شهر شیراز دختری 20 ساله را به دلیل اختلافات قبلی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل می کند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در ادامه پیگیریِ پرونده، روز گذشته با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند.

حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مرجع قضایی، سریعا به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان های اطراف شیراز بود مراجعه کرده و متهم را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سر


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی - فرمانده انتظامی استان - انتظامی - فرمانده - شیراز - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

ربودن دختر جوان با تهدید وینچستر در اطراف شیراز

ربودن دختر جوان با تهدید وینچستر در اطراف شیراز