مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 17:402024-05-28سياسي

علی رغم بارندگی های اخیر، مشهد هنور مشکل کم آبی دارد


فرماندار مشهد ضمن اشاره به بارندگی های سیل آسا در مشهد گفت: خدا را به خاطر نعمت باران که باعث شد مشهد از یک بحران سخت عبور کند و وضعیت سدهای ما نسبت به گذشته بهتر شود شاکریم اما در کنار این بارندگی باید این مطلب را نظر بگیریم که هنوز کمبود ما در منابع آبی .

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد ضمن اشاره به بارندگی های سیل آسا در مشهد گفت: خدا را به خاطر نعمت باران که باعث شد مشهد از یک بحران سخت عبور کند و وضعیت سدهای ما نسبت به گذشته بهتر شود شاکریم اما در کنار این بارندگی باید این مطلب را نظر بگیریم که هنوز کمبود ما در منابع آبی با توجه به خشکسالی های پیاپی برطرف نشده است.

محسن داوری امروز، 8 خرداد در ششمین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد که در شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور شهید و همراهان وی، اظهار کرد: وظیفه امروز ما این است که کار خود را پویاتر و پرتلاش تر از گذشته ادامه دهیم و به سمت حل مشکلات مردم با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

فرماندار مشهد ضمن اشاره به بارندگی های سیل آسا در مشهد تصریح کرد: خدا را به خاطر نعمت باران که باعث شد مشهد از یک بحران سخت عبور کند و وضعیت سدهای ما نسبت به گذشته بهتر شود شاکریم اما در کنار این بارندگی باید این مطلب را نظر بگیریم که هنوز کمبود ما در منابع آبی با توجه به خشکسالی های پیاپی برطرف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رغم بارندگی های اخیر، مشهد هنور مشکل کم آبی دارد

علی رغم بارندگی های اخیر، مشهد هنور مشکل کم آبی دارد