مطالب مرتبط:
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد عالی شهید مطهری
تصاویر/ مراسم شهدای خدمت در مسجد دانشگاه تبریز
کلیپ | مراسم شهدای خدمت در مسجد دانشگاه تبریز
آیین بزرگداشت مقام شهدای خدمت با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، در مسجد حضرت امام خمینی(ره) ستاد ارتش، آغاز شد
عکس | مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در مسجد ولایت اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 10:352024-05-27ورزشي

«ونگوگ» در مسجد نصیرالملک!


تصور کنید اگر هنرمند بزرگی مثل «ونگوگ» بخواهد مسجد نصیرالملک را روی بومش بیاورد، چه می کند؟ یا اگر «ونگوگ» بخواهد وارد یک مکالمه ذهنی با هنرمند معروف دیگری مثل «فریدا» شود.

- تصور کنید اگر هنرمند بزرگی مثل ونگوگ بخواهد مسجد نصیرالملک را روی بومش بیاورد، چه می کند؟ یا اگر ونگوگ بخواهد وارد یک مکالمه ذهنی با هنرمند معروف دیگری مثل فریدا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان نوشت: چند سالی است علیرضا کریمی مقدم کارتونیستی که آثارش را در دهه70 در بسیاری از جراید دیده بودیم و جنس قلمش بسیار آشناست، ونسان ونگوگ نابغه هلندی را محور آثارش قرار داده و او را در موقعیت های مختلف نشان می دهد.

انگار قرار است جهان را از دید ونگوگ اما به قلم او ببینیم.

کریمی مقدم متولد 1354 است و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران، 15 سال هیئت علمی دانشگاه بوده و چند سالی است در لیسبون پرتغال زندگی می کند.

به بهانه پربازدید شدن آثارش که در آن ها ونگوگ در موقعیت های فانتزی، گاهی کمدی و جذاب مثل فیلم لئون ، رستگاری در شائوشنگ و حتی شب یلدای ما قرار دارد که مخاطب را به فکر فرو می برد، با او همکلام شدیم تا از دنیای هنر، خلاقیت و راه های کشف ایده بگوید.


برچسب ها: ونگوگ - نصیرالملک - هنرمند - دانشگاه - دانش - کارشناسی ارشد - لیسبون پرتغال
آخرین اخبار سرویس:

«ونگوگ» در مسجد نصیرالملک!

«ونگوگ» در مسجد نصیرالملک!