مطالب مرتبط:
آتش سوزی بیمارستان قائم رشت /مدیر برکنار و 4 نفر بازداشت شدند
4 نفر در پرونده آتش سوزی بیمارستان رشت بازداشت شدند
4 نفر در پرونده آتش سوزی بیمارستان رشت بازداشت شدند
خواهر شهید شیرودی از جان باختگان آتش سوزی بیمارستان قائم رشت بود
یک درس تلخ از آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-20سياسي

جدیت دادگستری گیلان در رسیدگی به پرونده آتش سوزی بیمارستان قائم رشت


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نتایج کارشناسی تفصیلی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم هنوز اعلام نشده است، گفت: دستگاه قضا استان با جدیت پیگیر پرونده این حادثه است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نتایج کارشناسی تفصیلی حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم هنوز اعلام نشده است، گفت: دستگاه قضا استان با جدیت پیگیر پرونده این حادثه است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 31 خرداد ماه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات قضایی در خصوص آتش سوزی بیمارستان قائم رشت، اظهار کرد: در همان ساعت اولیه که مطلع شدیم به اتفاق همکاران از دادسرای مرکز و معاونان در محل حاضر شدیم و مراتب دستور خود را در خصوص پیگیری پرونده اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور نیز بلافاصله دستورات قاطع خود را در ورود به این پرونده اطلاع دادند، افزود: این حساسیت در کشور ایجاد شد و در استان نیز دستگاه قضایی به جد پیگیر است.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به سفر سرپرست ریاست جمهوری به گیلان، گفت: در مراسم استقبال از ایشان آقای مخبر نیز بر پیگیری علت فوت 9 نفر از بیماران و بررسی علت این حادثه تاکید داشتند.


برچسب ها: آتش سوزی بیمارستان - بیمارستان قائم - رییس کل دادگستری گیلان - دادگستری گیلان - بیمارستان - رییس کل دادگستری - آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

جدیت دادگستری گیلان در رسیدگی به پرونده آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

جدیت دادگستری گیلان در رسیدگی به پرونده آتش سوزی بیمارستان قائم رشت