مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 07:452024-05-28ورزشي

قهرمانی نماینده استان ایلام در فینال تمام ایرانی اسنوکر قهرمانی غرب آسیا 


رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان ایلام گفت: دیدار نهایی اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا با برتری 3 بر 1 تیرداد آزادی پور در مقابل شاهین سبزی به پایان رسید.

- ایسنا/ایلام رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان ایلام گفت: دیدار نهایی اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی آسیا با برتری 3 بر 1 تیرداد آزادی پور در مقابل شاهین سبزی به پایان رسید.

  سعید مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: رقابت های اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی غرب آسیا، به میزبانی کشور بحرین برگزار شد و تیم ملی اسنوکر زیر 21 سال کشورمان با ترکیب شاهین سبزی و تیرداد آزادی پور با هدایت کامران شهلا در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان ایلام گفت: نمایندگان کشورمان با پیروزی در دور گروهی و حذفی رقابت ها موفق شدند حریفان خود را از پیش روی بردارند و به دیدار نهایی راه پیدا کنند.

مردای گفت: صبح یکشنبه 6 خرداد در دیدار نهایی و تمام ایرانی این مسابقات تیرداد آزادی پور و شاهین سبزی به مصاف یکدیگر رفتند و آزادی پور از استان ایلام موفق شد به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

وی در پایان گفت: ورزشکاران اسنوکر کشورمان با بازوبند مشکی و گرامیداشت یاد شهدای راه خدمت آیت الله رییسی و همراهانشان در این مسابقات حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی نماینده استان ایلام در فینال تمام ایرانی اسنوکر قهرمانی غرب آسیا 

قهرمانی نماینده استان ایلام در فینال تمام ایرانی اسنوکر قهرمانی غرب آسیا